Kolagēna pulveris kauliem, nagiem, locītavām

Ja Jūs jau esat pareizas ēšanas principu piekritējs, tad droši vien esat pamanījuši, cik uztura bagātinātāji kļūst populāri, it īpaši pats kolagēns. Kas tad īsti ir uztura bagātinātājs – kolagēns? Viennozīmīgi tas ir visplašākais proteīns cilvēka organismā, kurš nodrošina ādas, skrimšļu, locītavu, nagu kā arī gļotādu audu tvirtumu un elastību. Viennozīmīgi tas būtu saistošo audu bāze un arī rada 1/3 cilvēka ķermeņa olbaltumvielu un ap 80% no ādas. Vairāku faktoru rezultātā, kā piemēram, pienākošais vecums kā arī liela fiziska aktivitāte var arī iznīcināt dabisko kolagēnu. Turklāt dabikā kolagēna trūkums, kas ir zarnu sastāvdaļa, tiešām var radīt gremošanas problēmas. Tāpēc visbiežāk cilvēkus pievilina dzeramais kolagēns vai kolagēna pulveris, lai tādējādi saglabāt sev veselību.

Uzzini vairāk – https://kolagens.lv/pages/kolagens-nagiem

Kolagēna lietošana tieši pēc tā veidiem

Tie uztura bagātinātāji, kur ir pats kolagēns, pirkt iespējams iepakojumos ar marķējumu: 1,2,3 tips. Kopumā pastāv pat 28 savādāka varianta kolagēna, tomēr mūsu ķermenis pieņem pirmo, otro, trešo un ceturto tipu. Rūpnieciskajā ražošanā galvenokārt jau tiek izlaisti pirmie 3 tipi. Pirmā tipa kolagēns ir vēl nepieciešams ādai, kauliem, cīpslām, acu radzenei, muskuļiem un citiem audiem. Otrā tipa kolagēnu izmanto tieši, kā kolagēns locītavām, bet trešā tipa olbaltums – iiesaistīts asinsvadu ražošanā, pie tam šis kolagēns muskuļiem ir kārtīgi piemērots, ka arī ādai un matiem. Visi šie tipi pēc sastāva jau ir līdzīgi. Tie tikai atšķiras viens no otra pēc secības, kā aminoskābes tiek veidotas, un oksilizīna atlikumu skaita ķēdē. Praksē jau var minēt, kad viena un tā paša tipa savā starpā atšķiras, var būt, ka to ietekmē arī formula, piedevas un veids, kā tas izdalās. Ja Jums būs vajadzīgs pats kolagēns, lai risinātu kādu konkrētu problēmu, tad vislabāk atlasīt tam vispiemērotāko, piemēram, kolagēns nagiem, ādai vai arī kolagēns locītavām, taču, kad gribat “visam un profilaksei”, tad labāk būtu piemeklēt ar papildu piedevām.

Pats kolagēns un šī ražotājs – atlases priekšnosacījumi

Šodienas dzīvē jebko jau var nopirkt internetā, arī uztura bagātinātāji ir lielā variācijā. Kā gan ieraudzīt īsto un vēl cik tad salīdzinoši daudz lietot, kad pasūtat online vidē. Nav svarīgi, vai jau ir vajadzīgs kolagēns matiem, nagiem vai arī kolagēns muskuļiem, svarīgi jau ir saprast, kāds tad būs mērķis. Profilaktiskos mērķos kolagēna lietošana būs pietiekama arī ar pieciem g, bet ādas novecošanās vai pat kad ir bojātas locītavas, var lietot 10 g dienā. Ķermeņa katras dienas vajadzība ir 2. tipa olbaltums četrdesmit mg. Vidēji kurss iet trīs mēnešus. Pat, kad vajadzīgs kolagēns ādai, svarīga būtu komponentu molekulmasa. Pievērsiet uzmanību uz vitamīniem. Jo bez šaubām kolagēna uzsūkšanās nebūs iespējama bez dažādiem mikroelementiem un arī bez vitamīniem, tādēļ tad ir vēlams, lai tie uztura bagātinātāji saturētu visas vajadzīgās vielas, īpaši C vitamīnu. Brīdī, kad nepieciešams uztura bagātinātājs – kolagēns, pirkt var to gan interneta vietnē, tā arī aptiekā uz vietas. Bet nenoliedzami onlainā jau ir vieglāk, bet uzmanīgi mēģiniet uzzināt vairāk par uzņēmumu un, kad nepieciešams vien uztura bagātinātājs – kolagēns, atsauksmes nedrīkst neievērot, būs cītīgi viņas jāapskatās.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *